زنجان شرایط داشتن تیم لیگ برتری فوتبال را ندارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 220
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
زنجان شرایط داشتن تیم لیگ برتری فوتبال را ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زنجان شرایط داشتن تیم در لیگ برتر فوتبال را ندارد، گفت: اولویت زنجان داشتن یک تیم در لیگ دسته دو است.

خبرگزاری فارس: زنجان شرایط داشتن تیم لیگ برتری فوتبال را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی شامگاه شنبه در نشست نماینده مجلس شورای اسلامی زنجان و طارم و همچنین معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اعضای هیئت رئیسه هیئت‌ها فوتبال استان زنجان ابراز امیدواری کرد، جلسات برگزار شده برای رفع مشکلات ورزش استان به ویژه فوتبال منجر به نتیجه شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش فوتبال واقعیت امروز جهان است، افزود: به شخصه اعتقادی به سنگین‌تر بودن کفه فوتبال نسبت به سایر ورزش‌ها ندارم، ولی این یک واقعیت جهانی محسوب می‌شود که این ورزش مهم است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، اصفهانیان را وزنه‌ای مهم برای ورزش استان به ویژه فوتبال دانست و ادامه داد: با توجه به تفاوت‌های موجود بین ورزش در گذشته و حال حاضر باید در صدد رفع مشکلات برآمد.

این مسئول واردشدن مادیات به ورزش از جمله فوتبال را از تفاوت‌های گذشته و حال عنوان کرد و گفت: در گذشته ورزشکاران به برگزاری مسابقات کمک هم می‌کردند.

علیمردانی با تاکید بر لزوم ساختارسازی در ورزش فوتبال استان زنجان تاکید کرد: در کنار فراهم‌کردن زیرساختارها باید به ویترین هم توجه شود.

وی با اذعان به علاقه مردم برای داشتن تیم فوتبال بیان داشت: زنجان شرایط داشتن تیم در لیگ برتر را ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان زنجان شرایط داشتن تیم در لیگ دسته یکی را هم ندارد، اضافه کرد: می‌توان برای داشتن تیم در لیگ دسته دو برنامه‌ریزی کرد.

این مسئول با اشاره به تجربه‌های ناموفق خرید تیم لیگ برتری توسط برخی استان‌ها ادامه داد: اگر خواستند یک تیم لیگ برتری فوتبال را هم به استان زنجان بدهند، مسئولان استان نباید بپذیرند.

علیمردانی توجه به پیشکسوتان ورزش در کنار قهرمانان را از ضروریات اعلام کرد و گفت: توجه به قهرمان گذشته باید در اولویت باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید انتظار معجزه داشت، متذکر شد: باید از همه ظرفیت‌های استان برای پیشبرد ورزش فوتبال استان بهره‌گیری کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات به وجود آمده در فرهنگ ورزش اذعان داشت: نباید همه تقصیرها را متوجه مسئولان کرد.

 




:: برچسب‌ها: زنجان شرایط داشتن تیم لیگ برتری فوتبال را ندارد ,



مطالب مرتبط با این پست
.